Alla inlägg den 24 november 2010

Av bloggis09 - 24 november 2010 18:05

Shitt vilket jäkla väder hatar snön och denna hemska stormvind som nu har hållt på i 3 dagar.Det hjälper inte hur mycket man änn sätter på sig jag fryser ändå,suck.grrr!!!

Vägning i dag - 16,2 kilo hurra hurra va jag är glad,kämpar på varje dag.Mycket tänkande vad jag äter och vad som ska inhandlas,att åka och handlar börjar nu bli som en tågräls har lärt mig jätte mycket om vad jag får äta och inte.känner mig deffenetivt mycket renare i kroppen.

Tyvärr vart det ett bakslag i går när jag tog nytt blodtryck,har senn 3 veckor tagit bort en tablett men blodtrycket var i går högt så det var bara till att börja ta dom igen,har en annan oxå så om några dagar ska den tas ut för att se vad som händer med blodtyrycket.Upplevde att den första tab gjorde att hjärtat vart lugnare och utan den så gick hjärtat mycket snabbare ..I grund o botten så har ajg högt för att det är ärftligt,men läkarna vill testa och dra och ta ut dom för att senn inte äta några tabletetr..Men men tiden får utvisa vad som ska ske..


I går sp var jag på ans interjuv för ett volentärarbete,känner tt jag nu har kommit en bit på vägen i mitt liv och lkänner att jag skulle kunna hjälpa till med mina erfarenheter inom detta underbara område,nämligen så blir det till våren att tillbrinag lite tid på kvinnojouren här i stan och kursen börjar i Januari till mars det ska bli hur spännande som helst.

Och på måndag är det möte för ännu ett volentärarbete och det är på skidbackn i stan,där som beh ha en som ansvarar för cafet i skidbacken,ska på mötet och jag får se från detta möte om jag kan tänka mig att hjälpa till..

Spännande tider framöver...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards