Alla inlägg under januari 2010

Av bloggis09 - 31 januari 2010 22:14

Japp då var vi tillbaka på denna ruta,jag har under helgen gjort allt för att vi ska vara överrens men men alltså jag vet inte vad som är felet egentligen,han sitter i soffan hela kvällen tyst säger inget jag vet man beh inte prata med varandra hela tiden..Men när jag väl försöker att prata om något så är det precis att han inte hör mig helt jäkla nonchalant uch va jag hatar sånt,å så frågar jag han varför han inte lyssnar då påstår han att han lyssnar och jag frågar då Va sa jag ?? stön och vrid i soffan alltså han lyssnar inte SUCK!!!!


Jag har sådan jädrans ont  huvudet har tagit 4 alvedon nu får se om det hjälper,tror inte det,i dethär läget så braukar jag ta Tramadol men jag får helt enkelt ta alvedon,just nu vill jag få bort värken,..

Jag vet dessvärre varför jag har huvudvärk och det är för i dag har jag tänkt mycket på renoveringen av möglet o fukten vi har va fan det har gått 3 månader senn jag anm det till bostadsbolaget..


Ny dag i morgon förhoppningsvis blir den bättre..


Av bloggis09 - 31 januari 2010 18:19

precis vad händer här hemma  inte så mycket,fast det nu blivit betydligt lugnare.

mår bättre i dag konstigt att jag mådde så dåligt i går.

I morgon har jag ätit klimateriet med i en vecka typ och faktiskt så känns mitt humör mycket mycket bättre tack gode gud för det.


15 grader kallt och det finns defenetivt inget som stoppar hundarna för att gå ut,shitt va kul dom har när vi är ute dom verkligen trivs i den kalla snön.




Urk

Av bloggis09 - 30 januari 2010 18:11

Urk vilken hemsk dag jag haft vet inte varför började i morse när jag vaknade.

Mår riktigt illa.Sov en timma på eftermiddan det va skönt vakande med lite bättre humör.


i kväll Robinson spännande värre.

Av bloggis09 - 30 januari 2010 11:39

Japp så kallt var det när jag vaknade vid 8 tiden ville helst inte gå ut men har man hundar så är det bara att klä på sig för en prommis,älskar att vara ute på morgonen på helger för man kan lixom stannat upp och det är tyst så tyst så underbart.

Bara jag o hundarna ute..

Kom in,tänkte äta frukost men shitt har inget hemma suck jag som blir tokig när jag inte har frukost hemma men men får överleva,har inte handlat på hela veckan så det e tomt i alla skåp ve o fasa.

Måste fråga sambon om han har lust att åka o handla,vi har som sagt inte pratat så mycket m varandra denna vecka.


helt enkelt vi får se vad som händer under dagen.............

Av bloggis09 - 29 januari 2010 22:43

nej jag missförstod dej ej men jag har som sagt lite svårt att det jag tänker ska skrivas ner,men det e lungt.

Nu har jag sett lets dance och jag tycker nog att det var helt fel par som ålte ut,va fan kan dom inte skicka hem bygg nisse han suger och är helt kass på att dansa.Det var lite av fredags mys med dottern..

Tack Hanna att du ringde i dag blir så glad när jag vet att du och några till bryr er om hur jag mår och tack vare er så kan jag gå igenom dagarna utan att falla tillbaka i mitt tablett beroende..


har vart ute m dogsen shitt det e verkligen kallt ute men hundarna bryr sig då inte undrar hur länge dom kan vara ute utan att frysa..


Nu hägrar sängen







Av bloggis09 - 29 januari 2010 17:18

Har funderat lite på ditt inlägg anita,jag håller faktiskt med dig,avgiftningen var nog i det snabbaste laget tyvärr men så är vården.Jag har ju inte haft någon speciell efter behndling heller hade önskat mig mer av sjukvården..

men men det e väl så det går till..

Jag har ju trots allt klarat mig bra och det är för att jag har sådana vänner som verkligen bryr sig om mig tack tack ni är guld värda.


Sommnade på förmiddan sov nästan 2 timmar skönt men jag känner mig lika trött fortfarande.

Vart ute me dogsen i kalla vädret ganska skönt att komma ut en sväng.

Hittar inte på nått speciellt under kvällen typ kika på tv lets dance ganska kul att kika på,


Ännu en vecka har gått och jag har inte hört någe om fukten möglet fattar inte varför inte det händer nått,ska det verkligen ta 3 månader och mycket mer innan det blir iordningsgjort,knappast..








Av bloggis09 - 29 januari 2010 10:13

Snöandet verkar inte ta stopp,när jag steg upp i morse så kom det lite och nu oxå några gulliga snöflingor.


ska gå o slappa lite i soffan e som vanligt trött och sliten av vad vet jag inte ..




Av bloggis09 - 28 januari 2010 21:46

Bigger loser avklarad jisses va duktiga dom e.avis ja lite!

Har oxå hunnit med att kika på robinsson guuuu va spännande få se på lördag då vem som vinner,hejar egentligen inte på nånn speciell alla e duktiga på sitt sätt.

Nu ska jag se ambulans först på plats på tv4 fakta.


Tycker jag mår bättre nu när jag äter dom nya tabletterna men e ändå lite fundersam om det skulle gå så snabbt.



Ovido - Quiz & Flashcards