Alla inlägg under april 2010

Av bloggis09 - 30 april 2010 10:22

I onsdags var jag i väg till min läkare pratade lite om hur jag mår o så..Tog ganska mycket prover för att se om hon hittar vad som e fel på mig.

Torsdag går upp börja med att kräkas fi fan senn ut m hundarna orkade vara ute en stund.

Kom in och städade lite och gick o la mig sov bort nästan hela dagen hela 4 timmar på soffan.

Läkaren ringde och sa att det inte fanns något fel på proverna SUCK tänk så skönt det skulle vara om hon kunde se nått.men icke och jag vart lessen,det e jobbigt att leva när man inte vet vad felet är,det e enormt tungt.

Så läkaren tror att jag har det som jag hade 2007 jo tack dt värmde var ju sjuk för eakt 3 år sedan och ingen hittade vad det var med mig.

Jag borde verkligen vara med på erien som gick förut diagnos okänd.


Mår inte alls bra..Sova nu

Av bloggis09 - 29 april 2010 10:15

Vilja att blogga har inte funnits pgav att jag känner mig sååå trött och orkeslös.

Var till min läkare i går och det gick bra känner mig trygg med henne,pratade lite snabbt om livet vad som hänt o så.

efter det jag sagt om mig själv så beslutade hon att jag får ta en mängd m prover.Varför hon gör det är för att 2007 så vart jag gabska så sjuk och efteer himmla många prover så hittade man faktiskt inte felet på meig och efter några månade vart jag frisk,det e helt klart skumt att man kan bli så sjuk och sän inte hittade någon direkt orsak.

Så därför är hon jätte noga att alal viktiga prover..


Jag tror inte att jag e så depprimerad att jag blir så här dålig det har jag svårt att tänka mig..


Får svaren i dag efter lunch.


Återkom.

Av bloggis09 - 27 april 2010 22:24

Totalt slutkörd så bokade jag n taxi för att ta mig till vårdcentralen men vad hände jo taxin blir 15 min sen och jag blev skitsur,ringde Vc för att tala om att jag blir sen till läkaren,vc ringder tillbaka och talar om att jag får glatt boka en ny tid suck..Så i morgon blir besöket av som jag verkligen sr fram emot då jag känner mig dålig kan det vara bara psykiskt eller är de nått annat..

stressad hem för ta mot en familj som skulle köpa en av mina hundar allt var bes o klart o dom kom dottern mamman 3 ungar och deras labbe tik men va i helvete va jag vart förbannad för att dom tog med sig sin tik in,.% min efter att dom kommit så ändrar sig tantan jag vet helt ställd aja sa jag då e det bara att åka hem då jäkla vad sur jag vart.

Var ner i källaren bokat tvättstuga kunde inte ta me vitvaraorna från radhuset badrummet e alldeles för litet.


Ringde gubben för att fråga vart han va,kännde onda vibbar i samtalet det känndes att han var tiullbaka till sitt tänkande att vara meningsfull,fan alltså jag orkar inte mer,alla förväntar sig att jag ska vra så pigg,själv var han som en zombi..Vet inte hur jag ska hantera detta,,

Själv så hanterar han det inte bra då han inte ringt vc för att få träffa en läkare suck suck.

läkarintyget har han heller inte fått i väg det som e så viktigt för att få lite pengar men han verkar inte fatta det..


Ny dag i morgon och jag måste ha mer koll på att sambon inte gör något dumt.


Av bloggis09 - 25 april 2010 19:34

orkar inte blogga så mycket e helt slut jag har under helgen försökt att bita i hop mår såååå dåligt,får inte beh nånn föda alls,förstår inte vad det kan vara men det e uppenbart att nått e det.

Ska till läkaren på tisdag längtar.


Vi har flyttat hela helgen fy uch va det har varit jobbigt har inte flyttat från radhuset helt o hållet men under veckan så ska vi nog bli klara.

Vi har iaf landat i nya bostade och det känns super bra det enda man hör det e hissen som åker .Hundarna har varit lite stressiga men nu verkar det som att även dom landat.


Nu ska jag myssssa i soffan

Av bloggis09 - 25 april 2010 19:34

orkar inte blogga så mycket e helt slut jag har under helgen försökt att bita i hop mår såååå dåligt,får inte beh nånn föda alls,förstår inte vad det kan vara men det e uppenbart att nått e det.

Ska till läkaren på tisdag längtar.


Vi har flyttat hela helgen fy uch va det har varit jobbigt har inte flyttat från radhuset helt o hållet men under veckan så ska vi nog bli klara.

Vi har iaf landat i nya bostade och det känns super bra det enda man hör det e hissen som åker .Hundarna har varit lite stressiga men nu verkar det som att även dom landat.


Nu ska jag myssssa i soffan

Av bloggis09 - 23 april 2010 11:17

Åhhhhh va jag ser fram emot att få hämta nycklarna till lägenheten det går inte att beskriva va jag e glad.

Mår fortfarande dåligt men jag ska försöka att orka flytta.

Vi kommer nog att börj redan nu på eftermiddan,sonen ska skjutsa.


Äntligen ett boende..


Av bloggis09 - 21 april 2010 17:43

Då har jag och dottern varit i väg med en av mina valpköpare och kikade på lägenheten oj oj oj den var såååååååååååå stor en hall som ett bollhav he eh rumerna var precis som jag hade önskat mig.Doch har det bott ett familj där som inte var svanskar och det ser man på tapeterna,gör inget jag vill bara flytta in NU..

Högt upp på 5-tde våningen och vi har inga grannar som ser oss elller har 100 koll,YES äntligen får vi det lungt.TACK för min goa valpköpare som har gjort detta möjligt utan henne så hade vi inte haft nånnstan att bo..


Ska till vårdecentralen till min läkare på Tisdag för jag mår verkligen inte bra men det känns som att jag kan börja ta tag i mitt mående.


Måste ha garderober till nya lägenheten,nånn som har någon??he he

Av bloggis09 - 20 april 2010 20:57

Fick besked av bostadsbolaget att vi får 5an och jag har sådan tur att jag har en valpköpare som jobbar där som i sin tur hjälpt mig med kontakt med min handläggare.

Så vi var i väg nu i kväll dit för att kolla av vart det ligger och hur det ser ut  och jag är super nöjd av få denna femma..Visserligen var vi bara utanför och kikade runt.

I morgon vid 10 ska jag dit och kolla inuti,hoppas hoppas att den e fin.

Bor lika nära skogen som vi gjorde i radhuset.


Sambon mår bäättre säger han  hm jag e fundersam,tyvärr måste han varje kväll åka till radhuset för att sova och det e något jag inte gillar men men det e väl bara att gilla läget.


Och jag fortsätter o sover o sover på dagarna,trött som attan,mår illa hela tiden,frågan är om det är för att jag är deppig el om kroppen håller på att säga till att jag e slut..

Ovido - Quiz & Flashcards