Alla inlägg under december 2009

Av bloggis09 - 31 december 2009 23:48

Har inte gjort så mycket efter middan,go och uppskattad var middan Kycklingsfile o potatisgratäng m txatziki MUMS!!!

Har suttit o kollat tv hela kvällen,sonen e på fest och dotterna barnvakt så det är som vanligt nästan att man är sammlad.

Har inga större mål inför det nya året,lovar inget bäst så.


Ska ta tag i några saker och lätta på hjärtat inför 2010


smällande över senn sova..


GOTT NYTT ÅR ALLA

Av bloggis09 - 31 december 2009 13:21

åt tomtegröt för 5-elfte dagen i rad så gott,kan inte sluta att äta den,bättre att äta det är 3 mackor och 1 burk cola.Förmiddan har varit lugn,sönt att tagga ner lite fter allt stress som varit.var o handlade i går med sonen och det var faktiskt väldigt lyckad förutom att jag återigen drabbades av ångest attack det var bara bita i hop ville inte visa sonen att jag fick en sådan,kan tyckas löjligt kanske men jag vill inte visa han att jag mår dåligt.

Ska ringa psyket på måndag för att bäst ta reda på hur jag kan förhindra dessa otäcka attacker på bästa sätt..


Middags gäster i dag med jätte kul,sonen och hans tjej kommer för att senn festa loss hos nånn polare..

Vi kommer att ta det lungt dricker ju inte alkohol som bra e..



  

Sonens urmysiga Flickvänn!!!

Av bloggis09 - 30 december 2009 19:13

gick upp som vanligt nästan samma tid hela tiden snacka om inrutad till 100.

Tagit det ganska lungt i dag städat o fixat i köket så i dag gjorde jag mig av med julen jihhhhhhhh va skönt,jag gillar inte julen alls för det minsta jag kan lika väl vara utan den.men framtiden lär jag väl bli mormor så då blir det att fira julen på ett helt annat sätt o det ser jag frm emot.

Sonen ringde mig i dag han ville att jag skulle hänga med o handla lite,jag vart super glad han körde ganska bra,vi åkte i tjejens bil..inser att man inte är 20 år men det känndes ganska coolt att haka me..


I morgon nyårsafton..




Av bloggis09 - 29 december 2009 16:01

  


Min underbara son och hans flickvänn.

Av bloggis09 - 29 december 2009 09:47

Vaknade halv nio gick upp fixade mig lite fort för att gå ut med hundarna,det --nns inget som är så bra att stiga upp ur sängen för att ta en prommenad med hundarna,går o lullar för sig själv.Har fått en tid till urologen den 19 Januari äntligen har v'ntat sådär nästan 3 månader på en tid,skönt att få komma dit så det görs en utredning.

Jag hoppas att det nya året kommer att bli bättre änn 2009 men va fan jag har nog ett bra liv inget att ändra på måste fundera jag har 2 helt underbara barn åh så har jag en sambo senn 13 år tillbaka han som har stöttat tröstat mig under 2009 när jag haft motgångar,han lixom faktiskt hjälper mig att fungera..

Ett liv utan han är inget liv,ingen kommer att förstå mig det är jag säker på,..


Ett nytt år utan tabletter,tankarna på tabletter har minskat så suget jänner jag e borta,men med motgångar då vill jag gärna ta några,men har låtit bli helt enkelt,det sägs att tar jag 2 tab nu så kommer kroppen att få en chok det vill man ju inte att krióppen utsätts för..


Nä nu ska jag ringa till någon vänlig mottagning som kan göra en tuttröntgen eller vad det heter dottern påminner mig hela tiden om det,så jag får nu ta tag i det..


Kram kram


Av bloggis09 - 28 december 2009 19:09

sådär då har man ätit upp all julmat för det här året för nu får det räcka,vill nu ha vanlig ,mat..åhh så kom micke och gänget och åt alltid kul att dom kommer o hälsat på ifs korta stunder men det gör inget..Det var ssåååå länge sedan jag såg sonen var så glad och lycklig,det känns gott i hjärtat..



Av bloggis09 - 28 december 2009 13:14

som sagt så åkte vi i morse till vägverket i stockholm för att sonen skulle göra sin skrivning,efter 45 min av nervöst väntan så kom han äntligen ut och gissa att jag vart GLAD han klarade skrivningen,nu ör det bara körningen kvar sas jag och då gav han mig alla papper han hade i handen aja sa jag ja 52 poäng men han sa att jag skulle kolla på papprerna under och vad serr jag jo att han redan klarat uppkörninhgen shitt va jag vart en stolt mamma...Jag e så glad att fixade det..


ska en sväng ner på srtan för att köpa en tårta så vi kan fira..

Till midda blir det julmat hjar kvar så vi alla kan äta här i dag..


Av bloggis09 - 27 december 2009 20:10

Ja vad ahr vi gjort i dag då,jo vi var hos en valpköpare som ville att vi kom dit för att se hur dom bor,kan nämmnas att dom bor på Lidingö,i så läckert hus dit skulle jag absolut vilja flytta he he..

Dom har tidigare köpt en valp av mig så det var dax för lite trimning,tog typ 3 timmar att fika och snacka jätte mycket skit..Mycket trevligt trivs verkligen i deras sällskap..

Kände innan jag åkt att jag var tvungen att ta en ångestablett och jag var inte så orolig att få en atack,hade jag inte tagit den så tror jag inte att jag skulle klara att komma ut,känner ifs mig tryggare när jag har sambon med..


Har även i dag ätit julmat smaskens,köpte en ny skinka i dag så det blir nog julmat typ 2 dagar till mig gör det ingeting tycker det är super gott,delas inte av sambon men det skiter jag i he he,han äter ändå..


I morgon ska jag hänga med min son till vägverket han ska göra skrivningen för körkortet,vi tar en färdtjänst dit upp o hem,jag fick det beviljat färdtjänsten för 2 veckor sedan då jag för 1 månad senn var hos min läkare och hon tyckte att jag kan vara i behov av det då jag har sååå mycket ångest,så jag är tacksam att jag har dom resorna så jag slipper åka buss o tåg..Det är så synd att vissa människor inte förstår hur jag mår dom får helt enkelt tycka så men jag vet hur jag mår och hur jag fungerar,vissa borde jag  sätta mig ner o snacka allvar med,det lär bli gjort inom snar tid..


Sambon och dottern har åkt på bio och jag är själv hemma skönt som attan får mig att tänka på en del saker som jag ska ta tag i och utföra.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards