Alla inlägg under augusti 2010

Av bloggis09 - 27 augusti 2010 14:26

Hm redan fredag uch vad tiden går fort och framförallt dagarna gå super fort.för o nack delar!

Jag funderar vidare på Operationen,men har kommit fram till att jag gärna vill göra den,senn e det upp till läkarna om jag är en lämplig kandidat.

Inga fler bilar uppbrända och det är ju skönt synd bara att just vår bil vart drabbad men men vi letar efter en ny nu,dock beg för pengar växer inte på träd som synd är hi hi.Kan tacka Blocket.se att ni finns utan er inget hem,köper nästan allt på blocket,har man hundar så är det toppen att köpa därifrån.


Blir en ganska lubgn helg utan bil inget åkande..


Therese vi tänker på dig,hoppas vi snart kan ses.KRAM



Av bloggis09 - 25 augusti 2010 21:23

Ja så har man passerat en näst intill uppbränd bil,bilen som vi precis har köpt och för några dagar senn la ner 4000kr på och nu är allt bara veck borta,varför man såhär ??kommer alldrig få ett svar.Hyresvärden var upp till mig  går och vi pratade lite om att det kunde vara så att det finns någon som inte gillar oss,kan mycket väl vara men tiden får utvisa om o vad som kommer att hända..

har polisanm och kommer lämmna en kopia till värden..


I dag varf jag på möte för en ev kommande op så att jag ska gå ner i vikt,nu har jag lite med kött på benen och lite mer att tänka på. Läkaren ska ha möte 2 sep och när dom då beslutar om jag kan op och vill så rullar allt på.Soppor 3 veckor innan och mycket jobb efter..

Jag måste tänka på mitt blodtryck som är sky högt och iam op så kommer jag få ett utmärkt resultat.

Tänka o fundera!!



Av bloggis09 - 24 augusti 2010 09:38

vaknade 06.15 i morse såg att sambon var upp och kikade på Tv,tänkte efter varför han satt där när han borde vart på jobbet redan då.Gick o la mig men kunde inte sommna låg o fundera på han..Låg o drog mig i sängen ganska skönt he he.Men när jag väl gick upp vid halv åtta så var han i väg men kännde på kmig att inte allt stämmde riktigt tv stod på.

Så jag gick ut i köket för att kolla om han åkt i väg och får se att vår bil står kvar på parkeringen hm?

Den ser dessutom lite svart ut,det är en vit bil.

Ringde sambon och jag tror jag skulle dö,BILEN HAR BRUNNIT VA? säg det en gång till shitt vilekn  uppvaknande..VARFÖR VARFÖR????????????????

 Här vi bor så ärdet typ 99% invandrare och dom har tidigt markerat att dom inte tycker om hundarna el oss..


Ringde hyresbolaget och 10 min senare var dom här och nu ska vi göra en polisanm.


Tungt och lessen..

Av bloggis09 - 23 augusti 2010 22:55

Ja det kan man säga händer inte så mycket här..Dottern har ju fått jobb på mc donalds och sk börja jobba i morgon ska bli spännande..Här hemma lunkar det på med hundar och valpar,det är just nu mycket som valparna släpper ut så det är mycket städning.

På onsdga ska jag träffa en sköterska på Kirurgen för vidare samtal för en kommande operation i magen,jag har biviljats men det är samtal och möten innan och jag har bes att gå på möterna för att ta en ställning till op,för den är verkligen stor och ett tungt beslut.

Läkaren på vårdcentralen tycker att jag ska genomgå den då mitt blodtryck är högt fast jag äter medicin mot trycket.


Nu hägrar säääääääääängen

Av bloggis09 - 18 augusti 2010 19:10

Åh redan Onsdag vart tar dagarna i vägen egentligen.Var i väg till frissan i dga och gjorde mig fin igen toppen att få bort såååå mycke hår,lite färg och röda toppar kunde inte bli bättre.Synd e att gubben inte ens märker det hur kommer det sig att gubbar inte ser saker som vi kvinnor räknar med att dom ska se..


Skit väder e det oxå har ont i huvudet tungt i luften helt kkart.uch


Så var det ´med det

Av bloggis09 - 15 augusti 2010 22:13

Ja i fredags så fick vi ett mycket tragiskt besked en god väns sambo har lämmnat oss alla,det är så ofattbart varför varför han var ju så ung.I går lördag så  åkte vi för att överlämmna en blommor och visar vårt stöd.Vi finns för dig om du beh hjälp det vet du.


I dag har vi vart till V-ås för att trimma lite hundar och innan dess så hant vi besöka en valpköpare supertrevligt!!


Vad bjuder veckan på,he he det lär vi få se..

Av bloggis09 - 13 augusti 2010 21:46

Åkte ner på stan i dag på förmiddan med dottern,bjöd henne på lunch super gott,vi gillar verkligen att gå ut o äta för maten smakar så mycket bättre..Dottern shoppade lite nya kläder på MH riktigt skitsnygga,allt sitter så perfekt på henne,jisses va hon har gått ner i vikt ska nog se till att fota henne i helgen,min älskade pingla!!


Under kvällen så nåddes vi av ett tragiskt besked,kanske er om det någon annan gång.


nu e det sussa..

  



Av bloggis09 - 12 augusti 2010 21:06

Jisses vilken lyckad kväll.I lugna ro så firar vi sambons födelsedag men en härlig smörgåstårta mums.Mitt i allt så ringer min dotters telefon och hon går n in sovrummet för att porata i fred och efter några min så kommer hon ut skrikand och hoppande jisses efter 2 års arbetslöshet så fick hon ett jobb som hon sökt..Skikade in ansökan dagen efter ringde dom upp henne in på interjuv hem i gen och hon sa att hon kännde att det vara en bra interjuv..Avvakta 2-3 veckor sa shefen.En vecka presic i dag så ringde chefen o sa att hoin fick jobbet.


Så natt jobb på MC-donalds från start om en vecka ca,chefen skulle bes kläder och när dom kommit skulle hon tydligen börja jobba.Jag e sååååååååååååååååååååååååå glad och stolt..Från inget jobb till 2 jobb.

Hon ska jobba i bland på Mässan som vikare som servitris..


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards