Alla inlägg under maj 2010

Av bloggis09 - 19 maj 2010 19:27

Shitt redan onsdag jisses va tiden går snabbt.

Hade som sagr fullt upp i helgen och jag beh verkligen komma ut lite det gjorde gott i kropp o stjäl..Var och lunchade i går med dottern mysigt var det o god mat förståss.

Så i dag så var jag tillbaka på ruta ett känner mig helt slut sommande på soffan sisådär 2 timmar behövde det.


En psykolog ringde mig från stockholm hon har fått in en remiss från min läkare för jag ska få gå igenom en nevrologisk undersökning som jag har väntat kan inte ens tänka mig att det är sant.Och den undersökningen består av ett antal många träffar då utredningen är lång,jag vet inte rktigt vad hon ska göra men det får jag veta nästa vecka när jag ska dit.

Det jag vet att är jag får gå igenom en ADHD utredning.

jag hoppas med detta att jag får en diagnos för att jag ska slippa att må så dåligt och inte få medicin.

TUR att jag har varit så duktig att inte falal tillbaka till tablett missbruket,äntligen får jag något för det..


Tjingatjinga


Av bloggis09 - 16 maj 2010 18:18

Oj dåligt med bloggandet dagarna går ju så snabbt att man inte hinner med så mycket.

Livet rullar på och jag tar en dag i taget och det funkar perfekt.

Helgen har vi haft fullt upp med hundvänner och valpköpare känns som det var det perfekt e helt slut ,medn väldigt nöjd.


Har fått ording i lägenheten nu ska vi bara hända upp lite gardiner ..


KRAM

Av bloggis09 - 11 maj 2010 15:16

Så äntligen orkar jag att skriva lite vad som hänt.

Händer inte så mycket med änn att jag tyvärr fortfarnde mår pissdåligt,så jag var i dag på återbesök till min läkare vi pratade lite hur jag mår o så.

Och tyvärr framkom det inge nytt så tidigare prover visar att jag mår bra.

Helt enkelt är det så att min kropp tagit mycket stryk av allt som jag gått och går i genom nuförtiden och kroppeen funderar så sa hon.

Att jag mår illa och känner mig sjuk är pgav att jag har en mycket djup deppresion och så hon skulle ta kontakt med min läkare på psyket omg så kanske jag kan få hjälp där för jag beh verkligen komma ur el försöka att se frammåt för att jag ska kunna överleva.

Nu när jag verken dricker el äter så i längden är det farligt och till slut blir jag inlagd.

2 kilo har jag gått ner och även här visar kroppen på att jag inte mår bra.

Tar en dag i taget.




Av bloggis09 - 8 maj 2010 11:58

Oj en hel vecka har gått fort gick den oxå.

dottern var på arbetsintejuv och hon var där i onsdags och dessutom fick hon veta att hon fått jobbet,ifs inge riktigt jobb så,men hon ska praktisera 4 veckor och då lära sig allt förutom städ.Ev kanske det finns möjlighet att få jobb där men en dag i taget.

Det var jäääääättte länge sedan jag såg dottern så glad och harmonisk hon förtjänar verkligen detta.

Veckan som kommer ska hon lära sig baren och receptionen,spännand.


allt går sin gilla gång,mår inte bättre ska på återbesök på tisdag till läkaren,kan verkligen inte må såhär länge till.

Får inte beh mat längre stunder.

ska i väg till ett par vänner senare för att grilla hm hur gott e det när jag inte kan beh maten..

men jag åker dit en stund så hundarna får rusa av sig..



Av bloggis09 - 3 maj 2010 19:05

I dag har det inte hänt så mycket,kan ju inte göra det som att jag e hemma.

Jag har sorligt nog sovit i 4 timmar på dan vilket gör mig frustrerad och lessen,skulle vilja göra så mycket på dagarna men jag orkar verkligen inte att ta mig för saker.Om mitt liv ska funka så måste jag bli av med min trötthet som inte kan tas bort jag e som besatt av att sova,vet att jag beh det annars så faller jag i hop.

Och febern e inte hög men ligger på 37.7 - 38 och det känner jag av.

Mår lite bättre i magen och har fåt beh maten,men så fort jag tänker på mat mår jag illa.


Dottern ska på arbetsinterjuv på onsdag på ett hotell,det tycker jag e skitkul..



Av bloggis09 - 2 maj 2010 17:59

Så var helgen passerad och med raketfart.

Har tagit det väldigt lungt som att jag inte har så mycket krafter kvar tyvärr.

I går lördag var vi och träffade några vänner som har en cocker så vi var väl ute i 2 timmar.skönt att komma ut men ändå jobbigt som att jag tycker hela livet e tungt.

I dag söndag var vi på uts vilket jag såg fram emot men när vi väl var där så ville jag bara hem,det känns i dag som att jag bara vill omplacera några av hundarn..Vi fpr se vad som händer.

Har inte hunnit sova i dag på dagen,gör det deffinitivt i morgon.


Jag fick ju av min läkare medicin för min mage och känne att det verkligen har lugnat ner sig  kanske det ändå är magsår jag har vilket kan vara troligt för så mycket som jag har att stå i så känns det solklart.


Nu ska jag bädda ner mig i soffan..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards