Direktlänk till inlägg 4 november 2010

YES!!

Av bloggis09 - 4 november 2010 18:24

hej.

Yes nu går det frammåt trots att jag inte äter allt som man ska,ska typ äta 7 gåger per dag och det pallar jag verkligen inte.Så nu är jag mer inriktad på att äta var 3.dje timma och det går mycket bättre!

I dag var jag hos läkaren på Vc för att diskutera mitt blodtryck som varit högt och som nu senn ett tag är lågt och hon beslöt att jag ska sluta med en av blodtrycks medicinerna då hon tyckete att mitt hjärta och puls var oroväckande lågt.Dessutom blir jag mycket anfådd när jag gör nått och det beror på att jag har för mycket mediciner i kroppen.

Så hoppas att jag snart mår ännu bättre.


YES i dag har jag vägt mig och ca 13 kilo lättare inte illa duktiga jag.Prövade även dotterna stövlar och vad jag blir lycklig,jag fick pp mig stövlarna shitt vajag vart glad,har inte haft stövlar på typ 15 år för at vaderna har varit så tjocka..


Rensade oxå ur min garderob en hel säck med alldeles för stora kläder,så nu 'är det lite tuntpå hyllorna,får på mig numer st M,i sommras hade jag 48/50.



 
 
Ingen bild

Mari

5 november 2010 16:44

GRATTIS!!! Vad roligt att det går framåt, så som du har kämpat!
Det är väl ett härligt litet "problem" att man får förnya sin garderob ;-)

Massa kramar och önskar er alla en trevlig helg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bloggis09 - 24 november 2010 18:05

Shitt vilket jäkla väder hatar snön och denna hemska stormvind som nu har hållt på i 3 dagar.Det hjälper inte hur mycket man änn sätter på sig jag fryser ändå,suck.grrr!!! Vägning i dag - 16,2 kilo hurra hurra va jag är glad,kämpar på varje dag.Myc...

Av bloggis09 - 17 november 2010 13:00

Som vanligg länge sedan sist,hade egentligen glömt bort att jag hade bloggen.Men ska försöka att blogga med flitigt! Var hos kirurgen förra veckan och jag fick mycket berömm för min viktnedgång,jag var tydligen sååååååå duktigt och jag bara höll me...

Av bloggis09 - 25 oktober 2010 18:34

Länge sedan jag bloggade men har inte haft nånn vidare lust tyvärr men ska försöka att bättra mig. Senn sist har jag genomgått en gastricbypass op,den 4 oktober.Op gick bra utan komplikationer,trevligt mottagande och trevlig avdelning.Tråkit att do...

Av bloggis09 - 25 oktober 2010 18:34

Länge sedan jag bloggade men har inte haft nånn vidare lust tyvärr men ska försöka att bättra mig. Senn sist har jag genomgått en gastricbypass op,den 4 oktober.Op gick bra utan komplikationer,trevligt mottagande och trevlig avdelning.Tråkit att do...

Av bloggis09 - 8 september 2010 16:22

I morse ringde jag kirurgen för att kolla om jag får genomgå mag op ochjag vart godkänd och papper skulle skickas hem,men nu på eftermiddan så ringde dom och sa att jag fått en op tid upps shitt oj det kom snabbt så all info får jag nästa vecka på po...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards