Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

En liten uppis!

Av bloggis09 - 25 oktober 2010 18:34

Länge sedan jag bloggade men har inte haft nånn vidare lust tyvärr men ska försöka att bättra mig.

Senn sist har jag genomgått en gastricbypass op,den 4 oktober.Op gick bra utan komplikationer,trevligt mottagande och trevlig avdelning.Tråkit att dom blandade killar/ytjejer på avd det var skitjobbigt,ifs var vi bara 3 st och jag var den som var ensam svensk..Dagen efter op så kom det mycket besök till dom andra vilket jag tyckte var skitjobbigt klagade hos personalen men dom verkade inte bry sig så där låg jag ensma i min säng och vart skogstokig..med andra ord 3 dagar av ett helvete,jag ville bara ha det lungt o skönt och få vila upp mig inför hemsresan.

I dag har det gått 20 dagar senn jag op mig och jag har mått jätte bra.Men förra veckan hände det nått som gjorde att jag mått illa och får inte i mig mat som jag ska så jag ringde sköteskan som hadde hand om mig på motttagningen,fick besked att jag skulle försöka att äta men står jag inte ut och det blir värre så måste jag återkomma.Mår riktigt illa och det är sååååå jobbigt..

En nackdel med är att jag faktiskt inte går ner i vikt och vad det beror på vet jag inte,ska ta upp det på läkarbesöket i november,bergis är jag den som inte går ner,men jag borde ju det som att jag äter välldigt lite hm tänk om jagh gjort dennna op och inte går ner i vikt,känner mig lessen och lite deppad,hoppas det går över.

Det värsta är oxå att jag inyte har någon i min närhet som gjort denna op och jag då inte ventilera tycker jag e synd..


Ska försöka att skriva ett par gånber i veckn..


Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bloggis09 - 24 november 2010 18:05

Shitt vilket jäkla väder hatar snön och denna hemska stormvind som nu har hållt på i 3 dagar.Det hjälper inte hur mycket man änn sätter på sig jag fryser ändå,suck.grrr!!! Vägning i dag - 16,2 kilo hurra hurra va jag är glad,kämpar på varje dag.Myc...

Av bloggis09 - 17 november 2010 13:00

Som vanligg länge sedan sist,hade egentligen glömt bort att jag hade bloggen.Men ska försöka att blogga med flitigt! Var hos kirurgen förra veckan och jag fick mycket berömm för min viktnedgång,jag var tydligen sååååååå duktigt och jag bara höll me...

Av bloggis09 - 4 november 2010 18:24

hej. Yes nu går det frammåt trots att jag inte äter allt som man ska,ska typ äta 7 gåger per dag och det pallar jag verkligen inte.Så nu är jag mer inriktad på att äta var 3.dje timma och det går mycket bättre! I dag var jag hos läkaren på Vc för...

Av bloggis09 - 25 oktober 2010 18:34

Länge sedan jag bloggade men har inte haft nånn vidare lust tyvärr men ska försöka att bättra mig. Senn sist har jag genomgått en gastricbypass op,den 4 oktober.Op gick bra utan komplikationer,trevligt mottagande och trevlig avdelning.Tråkit att do...

Av bloggis09 - 8 september 2010 16:22

I morse ringde jag kirurgen för att kolla om jag får genomgå mag op ochjag vart godkänd och papper skulle skickas hem,men nu på eftermiddan så ringde dom och sa att jag fått en op tid upps shitt oj det kom snabbt så all info får jag nästa vecka på po...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards