Direktlänk till inlägg 4 september 2010

Tiden

Av bloggis09 - 4 september 2010 15:46

Tiden bara som vanligt rusar i väg tänk snart är det dax att planera inför jul o nyår ja faktiskt så är vi där om några månader..Själv så längtar jag inte för vi firar inte jul el nyår och har inte gjort det på många år..Anledningen är att jag har vuxna barn som inte heller vill fira det så..Ja julmat har vi och den äter vi tillsammans efter den längtar jag,gillar att blanda mat det blir godast då..

Men innan det sårinner dagarna i ända.

Vi har införskaffat oss en ny bil men där får inte hundarna vara för den har min sambos chef köpt som firmabil och då får hundarna inte vistas där suck,så det innebär att vi ändå måste köpa en bil för att ha hundrna i ..Det får bli nått billigt som kan ta oss runt.


Jag har varit på ett ytterligare möte ang vikten och jag kommer få besked i veckan om jag får genomgå denna operation,spännande och i så fatt utmanande för den blir nog tuff som attan.


I måndags var jag och träffade min psykolog som har utrett om jag har en diagnos som ADHD DAMP mm men till min förvåning så nådde jag inte upp dit och jag förblir utan diagnos vilket är skönt..

Men däremot får jag en annan diagnos som jag nu inte vet vad den heter men i alla fall så har jag specifika broblem i hjärnan,jag kan alltså inte ta in o lagara uppgifter i min hjärna som alla andra normala människor kan.Och det gör att jag inte alltid förstår allt som sägs.Det finns inte några mediciner..och denna diagnos är ärftligt alltså jag är född med denna diagnos tack så mycket för det..

Nu när jag har det på papper så kommer jag att kunna tala om till vänner ,läakre mm att jag har den och får med det lite lättare i samhället när det gälelr myndigheter osv..


Nu är det tackos ,-...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bloggis09 - 24 november 2010 18:05

Shitt vilket jäkla väder hatar snön och denna hemska stormvind som nu har hållt på i 3 dagar.Det hjälper inte hur mycket man änn sätter på sig jag fryser ändå,suck.grrr!!! Vägning i dag - 16,2 kilo hurra hurra va jag är glad,kämpar på varje dag.Myc...

Av bloggis09 - 17 november 2010 13:00

Som vanligg länge sedan sist,hade egentligen glömt bort att jag hade bloggen.Men ska försöka att blogga med flitigt! Var hos kirurgen förra veckan och jag fick mycket berömm för min viktnedgång,jag var tydligen sååååååå duktigt och jag bara höll me...

Av bloggis09 - 4 november 2010 18:24

hej. Yes nu går det frammåt trots att jag inte äter allt som man ska,ska typ äta 7 gåger per dag och det pallar jag verkligen inte.Så nu är jag mer inriktad på att äta var 3.dje timma och det går mycket bättre! I dag var jag hos läkaren på Vc för...

Av bloggis09 - 25 oktober 2010 18:34

Länge sedan jag bloggade men har inte haft nånn vidare lust tyvärr men ska försöka att bättra mig. Senn sist har jag genomgått en gastricbypass op,den 4 oktober.Op gick bra utan komplikationer,trevligt mottagande och trevlig avdelning.Tråkit att do...

Av bloggis09 - 25 oktober 2010 18:34

Länge sedan jag bloggade men har inte haft nånn vidare lust tyvärr men ska försöka att bättra mig. Senn sist har jag genomgått en gastricbypass op,den 4 oktober.Op gick bra utan komplikationer,trevligt mottagande och trevlig avdelning.Tråkit att do...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards