Direktlänk till inlägg 30 april 2010

Orka eller+

Av bloggis09 - 30 april 2010 10:22

I onsdags var jag i väg till min läkare pratade lite om hur jag mår o så..Tog ganska mycket prover för att se om hon hittar vad som e fel på mig.

Torsdag går upp börja med att kräkas fi fan senn ut m hundarna orkade vara ute en stund.

Kom in och städade lite och gick o la mig sov bort nästan hela dagen hela 4 timmar på soffan.

Läkaren ringde och sa att det inte fanns något fel på proverna SUCK tänk så skönt det skulle vara om hon kunde se nått.men icke och jag vart lessen,det e jobbigt att leva när man inte vet vad felet är,det e enormt tungt.

Så läkaren tror att jag har det som jag hade 2007 jo tack dt värmde var ju sjuk för eakt 3 år sedan och ingen hittade vad det var med mig.

Jag borde verkligen vara med på erien som gick förut diagnos okänd.


Mår inte alls bra..Sova nu

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bloggis09 - 24 november 2010 18:05

Shitt vilket jäkla väder hatar snön och denna hemska stormvind som nu har hållt på i 3 dagar.Det hjälper inte hur mycket man änn sätter på sig jag fryser ändå,suck.grrr!!! Vägning i dag - 16,2 kilo hurra hurra va jag är glad,kämpar på varje dag.Myc...

Av bloggis09 - 17 november 2010 13:00

Som vanligg länge sedan sist,hade egentligen glömt bort att jag hade bloggen.Men ska försöka att blogga med flitigt! Var hos kirurgen förra veckan och jag fick mycket berömm för min viktnedgång,jag var tydligen sååååååå duktigt och jag bara höll me...

Av bloggis09 - 4 november 2010 18:24

hej. Yes nu går det frammåt trots att jag inte äter allt som man ska,ska typ äta 7 gåger per dag och det pallar jag verkligen inte.Så nu är jag mer inriktad på att äta var 3.dje timma och det går mycket bättre! I dag var jag hos läkaren på Vc för...

Av bloggis09 - 25 oktober 2010 18:34

Länge sedan jag bloggade men har inte haft nånn vidare lust tyvärr men ska försöka att bättra mig. Senn sist har jag genomgått en gastricbypass op,den 4 oktober.Op gick bra utan komplikationer,trevligt mottagande och trevlig avdelning.Tråkit att do...

Av bloggis09 - 25 oktober 2010 18:34

Länge sedan jag bloggade men har inte haft nånn vidare lust tyvärr men ska försöka att bättra mig. Senn sist har jag genomgått en gastricbypass op,den 4 oktober.Op gick bra utan komplikationer,trevligt mottagande och trevlig avdelning.Tråkit att do...

Ovido - Quiz & Flashcards